Knäskydd!?


Alla hjärtans dag... Ja vad säger man. Ännu ett påhitt. Varken P eller jag är speciellt romnatiska av oss så det har vart en lugn dag för vår del. Jag blev iofs bjuden på en romantisk middag och det tackar jag mycket för. Han är grym på att laga mat. Han skulle gärna kunna få göra det oftare :P

Skulle egentligen bara spana efter knäskydd till Alice. Men när jag såg hur dom såg ut så ångrade jag mig. Kan lika gärna klippa sönder en strumpa och sätta på hennes knän. Hon har börjat få lite hård hud där så det kanske vore skönt att ha något skydd? Vad vet jag. Hon lär ju ändå gå snart så att beställa något känns dumt! :)

Dags för sängen nu. Ska iaf FÖRSÖKA sova. Nattuggla som jag är!

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0