trasig


Har så himla ont i magen idag. Funderar på om det kan vara alla tabletter jag stoppar i mig?! Troligtvis. Det är mycket biverkningar på allt nu för tiden..

Telefonen är PAJ. Alice dregglade sönder den förra veckan. Den gamla mobilen får nu mera användas, men den hänger i bitar. Det är bara en tidsfråga innan den också är trasig. Det är nätt och jämt att jag kan svara när det ringer! SUCK! Och idag pajade datorn också. Vet inte hur jag ska lösa det med skolarbetena. Det finns sparat men det ska ju gå att få tag på det också. Jaja, det kanske löser sig. Frågan är bara hur jag ska kunna få tag i en ny fungerande dator? Har ingen lust att lägga ner studierna pga det!

Sjukt dålig dag! OS kanske kan pigga upp.. är ett riktigt OS-freak just nu!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0