uttråkad till max


Fastnade nyligen framför invigningen av OS i Vancouver. Vilken underbar show! Det är helt otroligt! Om det är SÅHÄR fint på Tv, då kan jag bara tänka mig hur det är i verkligheten! Tänk om man hade vart där! Flygande snowboard-åkar som dansar i luften tex. Ja, låter kanske lite fånigt, men det är grymt fint :)

Igår morse ringde jag sjukhuset. Självklart fanns det ingen akut-tid (då blir man hänvisad till akuten i E-tuna) och så dålig var jag ju inte. Jag fick tid på torsdag, så jag ska väl pallra mig dit då.
Men jag fick prata med C, som tipsade om några piller man kan köpa på Apoteket. Så världens bästa Milla köpte med dom hem till mig igår, och efter att ha tagit dom första tabletterna så har det inte kommit en droppe! MIRAKELTABLETTER!! :)

Jag är så sanslöst uttråkad! Det känns som det inte finns ett smack att göra när det är vinter. Jag är så lite vintermänniska man kan bli. När det är så här får jag världens shopping-begär! Det är ju nästan det enda som man kan göra nu. Förutom att stanna inne, men det har vi gjort så länge nu! Jag är trött på att baka, tvätta, städa, leka med Alice på golvet. Jag vill hitta på något!
Är det någon som har tips och förslag på vad man kan hitta på så skriv gärna! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

IKEEEEEEEEEEEEEEEEEA is the shit när man har tråkigt. :-)

2010-02-13 @ 13:35:18
Postat av: Milla

Herregud vad du tar i, jag fick ju tjata för att få köpa med mig dem till dig, du ville ju vara världsbäst själv och köra in till stan i onödan :D Miss proud huh? :D Sweeetie! Puss!!!!!

2010-02-13 @ 19:30:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0