Vad är det som händer?


Var på toa nyss. HJÄLP!!!! Förstår inte vad det är som händer. Måste ringa sjukan imorgon :(
Är det här normalt mån tro? Neej! Uscanimig!
Peter blev alldeles förskräckt och jätteorolig. Och jag med för den delen!
Tvivlar starkt på att jag får en akut-tid men jag ska försöka i alla fall! Det är något som är jättefel.

Satt uppe och väntade på att "Himlen kan vänta" skulle sändas på Svt1.
Det var en ren slump att jag såg att det skulle komma ikväll/natt. Vilken tur. Jag följde ju programmen förra året och nu kom ett avsnitt för att se hur det har gått med dom. Det kom ett par tårar kan jag säga! Om ni inte sett programmen så tycker jag absolut att ni ska göra det- om det går att få tag på dom. 
Två stycken av dom fem (eller va dom sju? jag minns inte!) med en obotlig sjukdom, dog. Sååååå tragiskt. Alla personerna är/var människor med äkta livsglädje. Som aldrig har klagat om något, någonsin.
Inte någon Mysan-stil där inte. Klag klag klag. Hur blir man så? Föds man med det?
Jag tror så... Men man kan ju jobba på lite, själv också! Skam den som ger sig!

Jag ska försöka få gubbstrutten att sluta spela nu, för jag vill sova. Måste ju masa mig upp kl. 9 och ringa Mvc. BLÄ! Önska mig lycka till!

Godnatt! <3



Kommentarer
Postat av: Milla

Gumman, nu blir Milla orolig! Puss!

2010-02-12 @ 07:59:44
Postat av: Maria

men stackars! vad är det som händer?!!

2010-02-12 @ 09:10:30
URL: http://m4ri4.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0