Ledighet, släng dig i väggen :P


Har haft fullt upp med flytt och flyttstäd senaste dagarna. Det är kaos här hemma. Kartonger och dubbla uppsättningar av det mesta. Garaget och förrådet är FULLSMOCKAT av skit (inte vårat) så det som jag har som ska sparas får stå och ta plats här inne tills _han_ har hämtat sina grejer. Hoppas att det sker SNART!!
 
Alice utveckling går i rasande fart. Jag hade aldrig kunnat tro att hon skulle vara så duktig vid 7 månaders ålder. Hon reser sig och står stadigt mot ALLT sedan flera veckor tillbaka. Jag kan inte vända ryggen till så står hon och drar i något på vardagsrumsbordet eller vart som helst. Det gäller verkligen att hålla koll på det lilla busfröet!

Dags att återgå till jobbet (föräldra"ledigheten") ;)

Puss!!



Kommentarer
Postat av: Milla

DU är så duktig gumman! Är så tacksam för all hjälp, när jag faktiskt vet att du redan har ett helvete med stök o flytt och sjuk liten Alice. Jag kan inte tacka dig nog gumman <3 Puss puss!

2010-01-12 @ 06:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0