Dyngaren?



Jag tycker det var lättare att ta hand om en 1 månads bebis i den här värmen, än att försöka ta hand om en galen 1 åring :)
Alice är svettig heeela tiden och att försöka lägga henne på kvällen är ju inte det lättaste. Bastu i hela huset. För tillfället står termometern på 31 grader (inomhus). Enda fördelen med att bo i lägenhet. Oftast är det liiite svalare där faktiskt! Iaf av min erfarenhet. 

Idag har vi vart vid Yngaren hela dagen. Eller Dyngaren? Rätt så äcklig sjö måste jag säga. Grumlig och massa snusk på botten. Men vi blev ju avsvalkade iaf :) Så skönt så. Bara Alice och jag. Mamma och dottermys ♥ 

Nu ska jag ställa mig vid spisen. Minns inte när jag åt mat senast faktiskt. Magen är INTE ok ännu. Ska ringa doktorn imorgon och se om mina spekulationer kan stämma. Jag är rätt så säker på att jag fått magsår. Jippie.

På återseende!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0