Redan torsdag!


Oj vad veckorna går fort nu när man jobbar igen. Herrejisses! Men OJ vad skönt det är! Jag ÄLSKAR mitt jobb för tillfället. Det här uppehållet på lite mer än ett år var absolut nödvändigt för min jobb-hälsa. Jag höll på att kräkas på allt som hade med arbetet att göra strax innan jag blev gravid, och under graviditeten blev det inte många knop för min del pga allt som hände.
Men nu är jag i toppform, och det känns hur skönt som helst. Dessutom får jag träffa GLADA och trevliga kunder varje morgon. Ibland kan det ta tid innan en del kunder "släpper in" en i deras revir. Ofta vill dom ha samma person/er som kommer, men ibland blir det ändringar så som nu när jag kommer tillbaka från mammaledighet. Då får dom bara anpassa sig, och när dom uppskattar mitt arbete efter bara några veckor blir jag glad. Det betyder att jag gör ett bra jobb! (vilket jag iofs vet att jag gör men ändå) :)


Här kommer en bild på A. Såååå söt, om jag får säga det själv ;)




Vilket härligt regn vi fått! Underbart och välbehövligt. Man kan inte annat än att njuta :)


Nu ropar gubben!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0