Elände...


Idag mår jag bättre, men det är fortfarande inte alls bra. Magsjukan är nog på väg bort för min del MEN jag har haft andra problem samtidigt som magsjukan som har vart minst lika jobbiga :(
Jag bara låg och grinade igår kväll för att jag hade såååå ont. Det slutade med att jag kräktes upp den lilla mat jag fått i mig under gårdagen sen somnade jag ute på altanen liggandes i fosterställning på schäslongen.
Jag ringde till VC idag för att få träffa en läkare. Tanken på att få vara med om ännu en natt med dem här smärtorna får mig att må ännu sämre. Såklart fick jag ju ingen tid till någon läkare. Först måste jag träffa en sjukgymnast och hon hade inte tid förrän på tisdag! Vet inte hur jag ska klara mig tills dess men det måste ju gå, och det kommer det säkerligen att göra, men jag kommer inte få sova vidare mycket! :S Jag kan alltid hoppas på att det ger sig... Det är så typiskt att kroppen börjar ge upp nu när jag ska tillbaka till jobbet igen!! Jag som har mått så bra när jag vart hemma!!

Jag ska ta en dusch nu medans lillfröken sover, sen blir det nog en promenad till lekparken. Frisk luft är alltid bra och Alice behöver roas! P for iväg med den blå faran. Jag är inte ett dugg avis. Inte alls... SUCK!!!



Kommentarer
Postat av: Milla

Men lilla gumman!

Önskar jag kunde hjälpa dig. Hoppas det blir bättre snarast! Säg till om du behöver TENS eller nåt. Jag har ju resurser på jobbet som du vet. ;) Och det där med att han far i väg på den blå...Förstår känslan...:/ Hoppas vi med får åka lite i sommar. Även om dt ser ganska mörkt ut för min del ;P Puss!!!

2010-07-01 @ 08:08:50
Postat av: Mysan

Det ser mörkt ut för min del också. Han ska tydligen byta bort den underbara blå mot en båt. SUCK! Fast man kan ju hoppas att det aldrig blir av.. haha! Inte för att jag ändå har så stor chans att få åka med men den är ju fin att titta på också! :D Puss!

2010-07-01 @ 18:22:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0