Filmtips!


Ett absolut MÅSTE att se är:



En film baserad på en verklig händelse. Det är en riktigt hemsk historia som utspelar sig i Irak. Den är absolut sevärd och alla borde lyssna på denna historia. Vet inte hur många tårar som föll ned för min kind till denna film. Det högg och skar i hjärtat under en lång tid, men det är bra att se hur världen ser ut och filmen har ett budskap! SE DEN!

En annan bra film är:




Det är en rolig film. Jag bara ÄLSKAR farsan! Jag skrattar bara han öppnar munnen. En helskön gubbe med glimten i ögat! Absolut sevärd!

3:e filmen som jag rekommenderar är:





Detta är också en OTROLIG bra film som talar rakt in i mitt hjärta!
Mitt hjärta slår ett extra slag för verklighetsbaserade berättelser ♥

Den fjärde filmen heter:



Sevärd!!

Och sist men inte minst är ju självklart!!!




Nu vet ni vad jag gjort dom senaste kvällarna/nätterna... :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0