Härligt att vakna upp till sol!


Äntligen lite sol. Man blir bortskämd när man får njuta av solen i några dagar i streck, men sen blir man nästan deprimerad när den är borta en dag. Igår var vädret för jäkligt. Storm och regn är verkligen ingen hit!

Vi hade det jättetrevligt hemma hos S & T. Jag tog med en påse bullar (det blev ett par över efter kalaset, haha!) och dom gick åt! Anton gillade dom tror jag :)
Tvillingarna sov gott i vagnen under hela tiden vi var där, tills vi var på väg och åka. Då vaknade Alicia och ville äta.
Det är verkligen svårt att förstå att Alice har vart sådär liten! Hon är ju stooora tjejen nu! Man blir ju inte liiiite bebissugen! Haha! :)

Förresten, hittade gamla kort från när P och jag nyligen blivit tillsammans (6 år sedan).
Då vägde jag ett par kilo fler än nu, närmare bestämt 17 kg!!!!!! Haha!!! Helt galet, och jag tyckte inte att jag var tjock då! Urrk!
Nu känns som jag rasat i vikt senaste åren. Nu väger jag 50 kg och det är -10 kg sen jag skrev in mig på Mvc. Strax under 60 kg var nog lagom enligt mig. Nu känner jag mig så himla benig. Knäna skaver mot varandra när jag ligger på sidan osv osv. Vilka problem man har! Det löser sig nog så snart jag börjar jobba. Det är en av dem positiva sakerna med mitt jobb- jag får MASSA muskler :)

Nej nog om detta nu. Nu ska vi ta på oss och gå ut. Solen skiner och Alice älskar att vara ute!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0