Midsommar och allt!



Jag har inte tid att blogga längre. Det har vart så fint väder och vi har haft massa familjemys för oss så tiden läggs på annat! Här kommer liite bilder iaf...



I onsdags åkte vi till Söderköping och Smultronstället! 220:- för varsin glass. Dyrt, MEN GOTT!!! :)



Jag har lärt Alice att flirta. Hon är så himla lättlärd.... OCH URGULLIG!!! ♥



Peter och Alice i Söderköping. Alice fick rida på axlarna. Det var alldeles för läskigt att låta henne springa precis bredvid Göta Kanal. Hon älskar ju vatten och att bada, fortfarande :)



I torsdags var vi iväg till stranden på förmiddagen/lunchen. Underbart väder och Alice badade för fullt. Här sitter hon och myser i sin morgonrock/badrock :)



Midsommarafton spenderades i Julita (såklart!). Vi var inte ensamma kan jag meddela :)
Tanten i biljettkassan tittade lite snett på mig när jag sa att jag var 19år.
Entrékostnaden
Barn/ungdomar 0-19 år = Gratis
Vuxen= 80:-
Jag är annars läskigt ärlig när det gäller det mesta, men inte igår. Jag sparade in 80:-! Haha! Ibland gäller det att tänka ekonomiskt ;)



Alice dansar såklart. Superglad :)



Sitter hos morbror och modellar



3 generationer. Här väntar vi på att få åka häst och vagn. Alice gallskrek när hon såg att hästarna kunde röra sig, öppna munnen och vifta på öronen. JÄTTELÄSKIGT! Hon var däremot jätteglad när hon fick syn på morotrcyklarna på vägen hem. Hmm.... Jag som trodde hon skulle bli en hästtjej. Icke sa nicke! :)



Hästarna som fick äran att köra runt på oss :)
Är inte liiiite sugen på att köpa häst kan jag lova... jag är MASSA sugen!!

Det var allt för den här gången!


Kommentarer
Postat av: Milla

Fina ni är. Hoppas ni haft en toppenmidsommar! Puss på er

2010-06-26 @ 20:32:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0