Mini-pc


Sitter på nätet och spanar efter en mini-pc. Jag skulle verkligen behöva investera i en ny dator då den andra troligtvis ger upp inom en snar framtid. Dock vet jag inte alls vad man ska tänka på?! Är helt lost när det gäller sånna här nya elektronik-grejer. Bara det funkar att surfa blir jag glad :)

Drömmen vore väl denna supersnygga!!!!



Idag har jag inte gjort något speciellt alls. Har vart ute i trädgården (som vanligt!!) och fixat och trixat. Flyttat om Schersmin-busken igen. Nu har den fått sin självklara plats bredvid altanen. Tanken är ju att den ska komma i blom på sommaren och att man kan sitta på altanen och njuta av den fantastiska doften! Hoppas att den tar sig. Till hösten börjar jag års-beskära den så om tre år hoppas jag att busken är som ny!

Sen la jag på ny jord på liguster-häcken som också ska sitta nedanför altanen. Flyttade om tre plantor och la på jord + gödsel. Beskar den i augusti förra året och den är sååå fin redan. Det har kommit massa nya små blad så den kommer snart vara kanon-fin! Duktiga jag!

Dags att bädda ned sig i sängen och vänta på mannen i huset. Han är som vanligt och fiskar. Han fick desstyom mer-smak efter gårdagens fångst. En gös! Tydligen rätt svårt att få. Han var såå stolt när han kom hem! Haha! Jaja, det är jättekul för honom att han hittat ett bra intresse. Det uppskattas :)

Imorgon ska vi till Bvc. Ettårs-kontroll och läkarbesök (spruta). Hoppas verkligen att det går bra. Gillar inte alls när det är sånt här på schemat. Vill helst se min tjej glad hela tiden!

Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0