Pärlan fyller 1 år imorgon!


Sitter och letar efter solskyddskläder till lillan. Det behövs nu. Vi är ute i stort sett hela dagarna, och det är inte lätt att hålla en galen 1åring i skuggan. Haha! Eller rättare sagt- det är bara att glömma!
Hon älskar att vara i solen (lik sina föräldrar antar jag!) och speciellt att bada så det är ett måste.
Dessutom vill man vara säker på att det är BRA grejer man köper. Det är många solskyddskläder som inte blivit godkända i testerna dom gör, så det gäller att se upp med vad man köper!

Imorgon är det hela ett år sen Alice föddes. Det är ju läskigt skrämmande och alldeles underbart på en och samma gång! Tänk att för ett år sedan höll vi på och flyttade nu, och sedan hann man sova 3-4 timmar innan förlossningen (värkarna!) satte igång! Wieeee! Jag önskar man kunde vrida tillbaka tiden och vara med om det här senaste året, ännu en gång. Tänk va underbart!

Min älskade lilla pärla fyller 1 år imorgon! ♥


Kommentarer
Postat av: zarah

Åå tiden går så fort! Jag ska köpa med mig något riktigt fint hem till världens bästa Alice :) Puss på er!

2010-06-01 @ 15:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0