Bebismys!


Här sitter jag och väntar på att lillfröken ska vakna. Hon sover middag. I eftermiddag ska vi åka till Stefan och Tess och hälsa på. Ska bli såå kul att få träffa lilla Alicia och Liam, som redan har hunnit bli en hel månad. Och Anton såklart som är stora killen nu :)
Dessutom måste jag gratulera Lisa som nu (den 3/6) blev mamma till lilla Tindra- Grattis!!!!

Iförrgår var vi ute på en dagsutflykt, hela lilla familjen. Det var mys och vi har många saker inplanerade inom den närmsta månaden, om vädret kan bli lite bättre någon gång. Så himla mysigt att packa ner matsäcken och bara åka iväg. Det gillar vi! Vi passar på nu innan jag går tillbaka till jobbet. Vi kommer ju självklart hinna med massor i sommar trots att jag jobbar, tack vare att jag bara ska jobba 50%! Sååå himla skönt! Jag kommer vara hemmal lagom tills Alice har ätit frukost och klätt på sig osv. Så jag "missar" inte så mycket + att jag tjänar pengar. Det känns skönt!

Igår följde jag med Malin och pojkarna till Norrpan en sväng. Dom skulle inhandla studentpresent och vi hittade det rätt snabbt. Sen gled vi runt tills Lindexincidenten hände, då packade vi oss iväg. Hihiii! Baaaarn alltså! Men men, sånt händer och det är inget att hänga upp sig på! :)




Ännu en present som Alice fick! En jättesöt liten bondgård från Fisher Price. Finns massa fler delar man kan köpa till. Inte bara till bondgården utan annat skoj!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0