bloggtorka


NOLL blogglust! Kanske beror på att jag inte längre kan/vill skriva om vad som helst här pga alla åsikter och allt skitsnack bakom ryggen på mig. Dessutom gillar jag INTE när människor kommenterar/undrar/frågar/berättar öppet om det jag skriver här. Det som skrivs behöver inte kommenteras alls. Det är bara några rader i skrift. Undrar ni något, kan ni undra på, eller fråga på bloggen helt enkelt. Annars -KNIP.

Kommer kanske fixa en ny blogg nån annanstans där jag kommer vara helt anonym. Tror det är det bästa för alla parter!

Tjohej!

Kommentarer
Postat av: Milla

Men gumman då...

Låter inte skoj. Jag gillar ju din blogg!

Men jag vet precis vad du menar! Hoppas det känns bättre om ett tag. Vet att det är mycket nu.

Love you! Puss puss!

2010-03-17 @ 13:29:29
Postat av: Maria

Känner igen känslan.. Jag har tyvärr också tappat blogglusten :( Det som från början skulle vara roligt och till för vänner och familj blev bara fel.. En massa anonyma kommentarer och så hela ridskolans intressenter också lusläsandes min blogg.. eh nej tack! KRAM!

2010-03-18 @ 11:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0