Nytt jobb tack!


Vaknade med världens huvudvärk och nackont idag. AJAJ! Var länge sen jag hade så ont i nacken men det kanske ska börja nu igen när man snart måste tillbaka till jobbet?! Haha!

Söker nytt jobb för fullt men det går inge vidare. Jag vill inte torka bajs och mata tanter. Jag tror att jag tjänar mer på mitt jobb dessutom, så det läggs på hyllan. Det är väl nästan bara sådana jobb som går att få. Kollar på AF dagligen. Som sagt, skam den som ger sig! Någon gång kanske det dyker upp något, tills dess får man göra det man måste!

I natt kom pappa (Alice morfar) hem från Thailand, så idag blir det nog ett besök i stan! Tror han saknar ihjäl sig efter Alice. Har fått ett par sms. Dessutom måste vi visa upp hennes nya talang. Han blir sååååå stolt varje gång och det gillar vi :)

Nehe, frukost nu kanske... Fröken sover fortfarande! Trött idag! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0