sjukstuga


I lördags fick söta Disa somna in. Det var tungt som FAN när mamma berättade det, och även nu, men nu vet vi att hon har det bra. Hon hade svårt att andas på slutet så det blev nog bäst såhär. Hon blev hela 13 år så hon har vart med oss länge! Älskade stora hjärtat! Hoppas du mår bra nu <3

Jag förstår inte varför jag skaffar fler djur själv. Jag tycker det är så fruktansvärt jobbigt att förlora dom. Jag kan sitta och grina i timmar. Jag är väl en riktigt mupp antar jag...

Sitter med nästa kurs och den var inte alls rolig. Jag är ingen tänkare- jag är mer praktiskt lagd, och det får jag sota för nu. Fattar inte varför jag tog dessa kurser! Jag hoppas verkligen att jag blir godkänd. Det är mitt mål. Allt mer än G är bara lyx!

Alice har vart sjuk dessutom så jag ligger efter MASSOR. Vet inte hur jag ska hinna med denna kursuppgift, men jag ska försöka ta tag i det imorgon. Kanske åker jag till stan en sväng och hoppas på att få lite mer avlastning så jag kan försöka sätta mig in i texterna. Får se hur dagen artar sig!
Alice snorar och är täppt i näsan om vart annat. Nattetid får hon ingen luft och dagtid rinner det floder. Inte bara ur näsan utan också ur munnen. Har aldrig sett på maken till mycket dreggel!!!! Jag springer och torkar och torkar! :)
Hon går ju utan problem nu sen några veckor tillbaka. Spatserar runt som ett litet troll. Ser ju så underbart ut när hon kommer smygandes på sina små fossingar. Och när man går bakom henne och säger "Neej nu kommer jag och tar dig", börjar hon småspringa. Knappt så hon hinner med själv. Hon vill springa men klarar det inte riktigt så hon går bara väldigt fort och vänder på huvudet nervöst :) Och så tookskrattar hon!
Hon ÄLSKAR att busa, den lilla skruttan!

Kan inte förstå att hon är så duktig på allt. Hon är intelligent! Visar man henne 2-3 ggr MAX så förstår hon sen hur man ska göra! Hon måste ha fått alla mina hjärnceller som fattas i min knopp. Där har vi nog svaret :)

Ska lägga mig i sängen och läsa på inför morgondagens prov! HUH!

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0