Badhus-besök


Oj vad trött jag är nu. Vi har spenderat fm och lunchen i badhuset, hela lilla familjen!
Det var en hit. Det var ett tag sen vi var där sist. Det blir ju inte att man åker dit på sommaren. Och det är ju lite annat än att bada i sjön.
Alice var HELT galen. Jag skulle inte vilja säga att hon är rädd för vatten i alla fall. Hon gick rakt ut och tog för givet att vi skulle rädda henne. Hjärtat satt i halsgropen ett par gånger. Men OJ vad kul hon hade! Det måste bli en vana, detta!

Själv hann jag med att simma några längder. Jag tycker verkligen om att simma och jag har tänkt att det ska bli min träning, flera gånger, men det har alltid kommit annat emellan (IVF, bebis, tid, ekonomi). Kanske kan jag ta tag i det nu? Det vore perfekt att åka hela familjen och att jag kan simma en stund medans dom busar. Hmm, får bli något att fnula på!


Igår var jag och mamma och hälsade på R i sin stuga. OJ säger jag bara. VILKET PARADIS! Jag blev såååå avundsjuk!!!!!Totalrenoverad stuga. Allt nytt, med gammal stil. Inte gammal gammal, men lagom gammal stil. Precis så som jag vill ha det. Kan det bli bättre? Jag hoppas såå att hon kommer trivas och att hon får behålla det när de nya hyresgästerna anländer. Det är ett tag kvar eftersom det stora huset renoveras nu, och det kommer nog ta sin lilla tid. Glömde ju såklart kameran, annars hade jag visat bilder!

Nu fick jag lite egentid helt plötsligt! Då kanske jag skulle passa på att göra lite nytta! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0