Uschanimig :(


Mår som en påse skit rent ut sagt. Jag har ju bara gått och väntat på att det ska bli min tur med tanke på att alla andra i familjen samt mina närmsta arbetskamrater har legat däckade. I måndags blev det VAB för mig för första gången. Och vi har vart hemma hela veckan och kommer fortsätta vara det. Jag har vart helt utslagen. Ont i hela kroppen men framför allt i rygg/svank/rumpa och ben. Det är så det blir när jag får feber. Hemskt. Och nu börjar jag känna den där jäkla hostan som sitter långt ner i bröstet. Precis som jag kände när jag hade luftrörskatarr. INTE bra. Jag hoppas att det går över foooort! Vill tillbaka till jobbet! :)

Alice sitter bredvid mig i soffan och kollar på bompa (Bolibompa). Hon tittar SÄLLAN (läs aldrig) på tv annars men nu har hon suttit en hel minut eller två. Otroligt :) Hennes röst är hes och snoret rinner som jag vet inte vad. Vart tusan kommer allt snor ifrån? Förstår inte!

Måste ta tag i det här med vinterkläder. Kylan är här och snart är också snön tillbaka! Då behövs det varma kläder. Alice kan fortfarande ha P.o.P-outfiten som vi fick i vintras men den är i storlek 74 och börjar bli kort i ärmarna. Ska försöka orka leta reda på en ny. Troligtvis blir det en overall i samma märke. Att Alice ska vara torr och varm i vinter är prio ETT. Sen får den väl kosta 1300:- då! :)

Hoppas hoppas att nya tv:n kommer idag. Nu har vi väntat en vecka och jag börjar bli otålig. Har nästan börjat vänja mig med sovrumstv:n i vardagsrummet. Inte bra! :P Dom skulle få leverans idag så förhoppningsvis kan vi få den i efm! WIE! :)

I söndags var vi och hälsade på Alice nya kusin. Lilla Alva. Så liten och oskyldig.




Nu ska jag kurera mig!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0