Jag sitter ute på verandan och bläddrar i ...

Jag sitter ute på verandan och bläddrar i reklamen som damp ner o brevlådan idag! Det är verkligen hur skönt som helst i solen, men så fort det kommer en vind så fryser jag. Det är nordliga vindar, löven faller och den där kvava värmen är som bortblåst. Jag tror sommaren är slut för den här gången. Det blir säkerligen soligt, men absolut inget badväder! Jag hoppas att jag har fel! Förresten är bilen paj nu också! Så himla typiskt med tanke på att vi har planer på att åka till Säffle på lördag. Får se hur det blir med den saken! Jag har inte lust att bli ståendes någonstans och inte kunna ta mig hem! Nu ska jag drömma vidare om en ny bil utan fel och problem.... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0