Ännu en ny vecka är här!

Nyligen hemkommen från stan och VC igen. Vilken jäkla spring där alltså! Riktigt pinsamt!
Idag är första dagen sedan förra fredagen som jag orkar göra något annat än bara ligga ner i sängen eller soffan! Så himla skönt att komma upp lite. Har haft jättedåligt samvete för att jag inte har orkat vara något med Alice. Och då menar jag verkligen ingenting. Som mest har vi suttit bredvid varandra i soffan och kollat på film. Tur att hon har världens bästa pappa som underhåller henne och tar hand om henne! Kan säga att hon är världens pappa-gris!
Ja men tillbaka till kroppen... Kanske är den på bättringsvägen nu! Hoppas!
Jag blev iaf sjukskriven veckan ut. Han såg vätska i båda öronen och jag kan ju säga att jag absolut inte är frisk ännu! Jag har knappt någon hörsel alls på vänster öra och imorse hade jag som knivar i örat. Det är inte skönt när man kommer ut i kylan. Ajaj!

P är ute och byter däck på bilen. Den används ju så lite nu när jag är hemma, men idag när jag skulle till stan var det halt! Tur att inte polisen stoppade mig, för då hade det väl blivit dyrt!

Hoppas att ni haft en skön helg och ha en skön start på nya veckan 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0