Den helgen gick extra fort!

Men oj vad fort helgen gick. Jag har knappt hunnit blinka känns det som! Kam bero på sömnbristen som denna helg har inneburit. Märks att man inte är van att sova så lite. 2-3 timmars sömn fungerar inte. 5-6 är heeelt ok men absolut inte mindre! Svider i ögonen nu :)

Igår var Alice hos/med mormor hela dagen nästan. Jag själv for till Örebro och shoppade. Julklappar till Alice och mest till mig själv. Haha! Hade kunnat handla hur mycket som helst men jag hejdade mig. Tur var väl det. Det går verkligen i vågor. Vissa perioder hittar jag inget som jag vill ha och handlar bara till lillan, och sen blir det såhär andra perioder :)

Efter Örebro blev det kalas i Vingåker! Stora Wille fyller år i morgon. Så himla mycket gott hade M bakat! Vi rullade därifrån kan man ju säga ;) och Alice var nöjd efter att ha lekt med Luwa, hennes favvotjej! :)

Nu ska jag nog bädda ner mig i sängen och läsa! Blir inte många sidor per gång men några är bättre än inga alls!

Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0