Domen!

Fick en tid på akuten hos en distriktsläkare ikväll. Han konstaterade dubbelsidig kraftig öroninflammation + halsfluss! Inte konstigt att jag aldrig blir bättre. Jag är inne på 5 dagen med feber och det är som dag 1.
Nu fick jag pencillin + avsvällande mot hostan, halsen (som var supersvullen) och öronen. Jag hoppas tabletterna verkar fort för nu börjar jag få sjukt ont igen. Alltid värst på natten!

Vet Ingen i min ålder som har vart sjuk så mycket/ofta som jag. Jag måste ha sanslöst dåligt immunförsvar. Orättvist är bara förnamnet. Många tårar när man mår så här. Vad ynklig man är! :(

Ska se om jag kan få några timmars sömn nu. Jag hoppas inte på för mycket, kanske kommer några fler inlägg när jag har tråkigt!

Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0