Godkväll!

Blev fel förut. Hade som vanligt skrivit ett långt inlägg men jag råkade trycka fel någonstans så allt försvann. Min vanliga tur! :S

Inatt sov jag iaf 7,5 timma (förutom 2 ggr då jag var tvungen att spraya näsan) vilket var otroligt skönt och behövligt! Antar att alla mediciner gjorde att jag sov sött. Att jag sen sov 9-11.30 på fm gjorde ju inte saken sämre! Dock är ena örat värre idag. Jag hör knappt något alls på vänster öra men jag hoppas det försvinner inom en snar framtid!!!!

Förresten.. Kom att tänka på jobbet. Borde inte någon kollega eller chef ringa/höra av sig och meddela om fackmöten osv?! Nu har jag missat ett möte som jag hade velat gå på! Så typiskt! :(
Jag har en annan sak att berätta om också, men det får bli den dagen jag låser bloggen! Världens sjukaste kommentar från en viss person. Ja, dem som inte vet hur allt ligger till skulle svimma om dem fick veta, och personen skulle nog inte få ha kvar jobbet!
Samtidigt som jag vill jobba sååå himla mycket så grämer jag mig verkligen över att gå tillbaka till min arbetsplats! Det är grymt svårt efter att ha vart hemma 2,5 månad. Som tur är så har jag vissa kunder  som lyser upp tillvaron och som jag saknar mycket! Men förhoppningsvis har jag bara ca 1 månad kvar innan jag tar tjänstledigt! HOPPAS! Håll era tummar och tår åt mig!

Nu ska jag kolla på film. Familjen sover och jag väntar på att tabletterna ska verka!
Ha en underbar helg! 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0