Godmorgon!

Jag ligger i sängen med
Alice sovandes bredvid mig. P gick upp för ett par timmar sedan redan så nu är det inte lika trångt längre. Jag vaknade upp för tredje gången i natt av att näsan var helt igensatt så jag var tvungen att leta på nässpraen! Ja, tro det eller ej men jag har mått skit hela veckan. Feber, ont i halsen o tokförkyld! Idag vaknade jag upp med huvudvärk också :( Men det var tydligen vanligt efter en pencillinkur. Så jäkla trist bara. Jag har inte orkat julstöka något utan bara försökt sköta mitt jobb och sen vilat upp inför nästkommande dag. Det är så jobbigt att aldrig bli frisk! När ska det vända liksom?

Igår var det såklart uppesittarkväll här hemma. Vi var ett lite gäng och vi hade det mysigt som tusan! Vann på Bingolotterna gjorde vi också, om än inte några storvinster. Men fy vad långdraget det var.. 4,5 timmar! Vem orkar kolla hela programmet? Vi gick och la oss strax innan 23 tror jag. Då var jag halvdöd!

Idag väntas släkten hit. Bara min dock, då Ps familj firar på egen hand. Ska bli såå kul att träffa storebror då jag inte sett honom på flera månader! Dessutom så kommer Alice 2 kusiner och det gör mycket  barnen Gör julen! Enligt mig är det onödigt att fira jul utan barn! Kan bero på alla dåliga minnen!?

Nehe, dags att försöka ta sig upp och göra lite nytta! Paketen är inte inslagna heller! Måste ta tag i det på stört! :)

God jul alla ni fina!
Stressa mindre och njut mer!
KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0