Jahapp..

Jag vaknade upp för 1 och 1,5 timma sen av igentäppt näsa, onda halsmandlar, sprängande huvudvärk och ett ont öra. Är rätt så säker på att jag har fått öroninflammation. Har ju haft det ett x antal ggr tidigare och det glömmer man ju inte i första taget. Jag föder hellre barn faktiskt!
Stoppade iaf i mig 2 Alvedon och den värsta värken är borta. Frågan är om man ändå måste ringa och terrorisera VC?! Jag var ju där i tisdags senast och nu mer behöver jag inte ens visa leg. när jag kommer. Usch! Ska försöka stå ut så länge det går. Pinsamt att ringa och gnälla hela tiden :(

Jag sitter i sängen och lyssnar när Alice andas. Hon fick sova bredvid mig i natt. Mystjejen! 
Man ska sitta med huvudet upprätt, då gör det mindre ont. Magen kurrar så jag kanske skulle förflytta mig till soffan och slå på senaste avsnittet av Den som dräper istället?! Svårt att bestämma mig. Med tanke på att jag bara sovit ca 3 timmar så borde jag sitta kvar här och slumra. En timma kvar tills klockan ringer!

Kul inlägg... Borde döpa om bloggen till något med sjukdomar och elände! Mer deprimerad blogg får man nog leta länge efter! Haha!

Hoppas iaf att Ni har sovit gott i natt!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0