Söndagsångest på en måndag?

Jag hade ett par riktigt bra veckor på jobbet, men i fredags blev jag sååå arg. Två ggr till och med! Och det slutade med att jag stormade ut från arbetsplatsen och åkte hem! Sa inte ett ljud, inte ens ett god jul. Nedrans idioter, rent ut sagt! Jag ska inte gå in på detaljer, men jag kan säga att jag mår inget vidare idag och jag får se hur jag gör imorgon. Får man aldrig något, så slutar det med att man aldrig ger något heller. En ond cirkel.. Åh vad jag önskar att jag kunde få ett annat jobb! Ett deltidsjobb där man kan få trivas är väl inte för mycket begärt?
Det här har spårat ur totalt, och jag blir aldrig helt frisk, och jag tror mycket beror på arbetsplatsen och att jag vantrivs. Trist men sant! :(
Kanske kan 2012 bli en vändpunkt?!

Godnatt! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0