Vändpunkt nu tack!

Fy bubblan så jag mår alltså. Denna trötthet är värre än värst. Jag har så mycket att göra och jag orkar ingenting. Här om dagen tappade jag ut en hel låda med julgranskulor i datarummet- don ligger fortfarande kvar. Finns verkligen noll energi! Nu försöker jag verkligen bara bli frisk men det vänder ju aldrig! Det är dessutom sjukt jobbigt när både P och jag är dåliga, men Alice är sitt pigga jag! Det är ju så klart fantastiskt skönt att hon är frisk, men varken P eller jag orkar underhålla henne någon längre stund! Nu blir det mycket film för hennes del.

VC hade ingen läkartid kvar när jag ringde, men nu har jag pratat med 1177 och jag fick en tid till distriktsläkaren på akuten om 50 minuter. Hoppas verkligen att jag slipper ha ont så mycket mer. Nu börjar jag längta efter mina kunder och att orka vara ute i friska luften i mer än 10 minuter!
Dags att väcka mannen i huset!

Hoppas ni har en trevlig 1:a december-dag! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0