Åh vad jag längtar till helgen! Det ska bl...

Åh vad jag längtar till helgen! Det ska bli så kul att få åka iväg med mina älsklingar, och att få lite tid att umgås med T & S! Vi har ju inte hunnit träffas så mycket förrän nu i sommar så det ska bli skoj att få semestra med dem! S och jag är väldigt olika men samtidigt väldigt lika! Hon är lika galen som mig i karuseller bland annat! Peter och jag får turas om att ta hand om Alice så vi får åka det mesta båda två :) Nej nu är jag riktigt hungrig! Vart är min man tror ni?! Jo på sjön förstås! Låter som att han är där jämt och ständigt men det har blivit dåligt med fiske nu pga vädret! Alice sover sedan någon timma tillbaka! Tyst och ensamt alltså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0