Inför...


Jag har tusen saker i skallen just nu. Det är så mycket jag behöver förbereda, tänka ut och planera inför vår resa till Thailand! Det är bara 2 1/2 vecka kvar nu! *lääängtar*
Det är ju en helt annan femma att resa med barn! Det är inte bara att packa ner pass och bikini (typ) och åka. Det behövs ganska mycket framförhållning. Måste inhandlas en hel del dessutom. Känner att pengarna sinar på kontot. Men en del saker ska jag försöka se om jag kan låna. Bland annat ett solparasoll till vagnen!

Saker som ska köpas/lånas?!

* En stor resväska
* Ett solparasoll till vagnen
* Reseapotek (alvedon till oss båda, febertermometer, plåster, nässpray, skydd mot sol + turistmage, AloeV-gel, hydrokortison, medi.kol samt vätskeersättning)
* Liten termos till flygresan

Hmm, det var vad jag kom på nu... Orkar inte tänka mer!

Ska passa på att vila medans jag är ensam hemma. Ciao!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0