"Lajlan"


Om 12 timmar sitter vi på flygplatsen. Jag borde verkligen sova nu, men jag har alldeles för mkt som snurrar i huvudet :S Det är massor med saker som jag inte får glömma osv.

Tidigare ikväll skulle jag gå ut med Alfons en sväng. Då trodde Alice att jag skulle åka till Lajlan (Thailand) utan henne, och hon började störtgråta och skrika "bada mommo".
Jag har ju sagt att vi ska åka till Thailand och sola och bada med mormor och Leo. Hon var helt panikslagen, men jag kunde inte låta bli att skratta. Så sjukt söt!! Hon är verkligen förväntansfull!

Nu hoppas vi bara på att vädret ändrar sig. Prognoserna ser liiite bättre ut för helgen, men man vet ju aldrig med sånt! Men det blir nog bra... kanske... :)

Kommer sakna ihjäl mig efter P, vovvarna och kissen ♥

Nu mååååste jag sova! Puss o godnatt och hejdå Sverige!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0