Fodervärd...


Men fyyy vilken tråkig dag. Världens längsta dessutom!!!

Ringde iaf upp en tjej som är intresserad av en hund. Ja, nu har jag bestämt mig. En av hundarna måste iväg. Det är inget lätt beslut, men jag har inget val. Dem har båda börjat markera inne, och jag orkar inte ha det så längre. Så fort dem är ensamma så är dem världens mest underbara.
Iaf, familjen bor i närheten, dock så har dem 3 barn i åldrarna 5-9, så jag är inte säker på att det kommer fungera. Det är väl mest Cessie som jag tänker ska flytta (Alfons har ju hängt med mig i 8 år nu, och är världens mattegris, så det känns svårt att lämna bort honom). Men vi får se hur det blir. Kanske slutar det med att båda blir kvar hemma ändå!? Haha! Nej då... Men allt beror på hur familjen är osv.
På torsdag kommer iaf mamman i familjen hit och hälsar på. Ska bli intressant att se hur det går. Har redan lite ångest :S

Nu ska vi stressa in till affären. Mjölken tog slut och så har jag lovat Alice nya Bamse-tuggummin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0