Mat


Idag lyxar jag till det med klyftpotatis och kycklingfilé. Det ska bli sååå gott!





Kommentarer
Postat av: jessica

Tja =) ja haha =) hon är hel mysig ju... hon små skäller lite men lyssnar bra =), hon äter på tider som vi har, står still och äter upp sin mat jätte duktigt, och hon får sitta still tills jag säger varsågod, och hon är så perfekt. Tack för att ni/du litar på mig/oss, jag verkligen avgudar henne =) hon ligger i sängen (hehe) och mellan oss, Sicke har luktat på henne och han är inte så rädd längre, gått bara nån dag, det är jätte bra.

Hon sov på mina ben idag när jag somna i soffan, hon blir så glad när man varit o handlat och kommer hem igen... =) så himla mysigt, Jag har smörjt in henne med parfymfri kräm runt om veken och lite på halsen, hon tycks gilla det =).

Hon ligger nu bredvid mig i soffan och bara myser, hon går bra med barnen.... hon springer inte ifrån utan står stilla när dom kommer in, men skäller lite, men slutar när jag säger åt henne, jätte duktig! =). Hoppas ni har det bra och inte saknar henne allt för mycket då så länge hon trivs så lär hon nog stanna haha... hon har träffat andra nakenfisen, hon visa lite läpp med det gick snabbt över, träffa en hane och det gick också bra =).



Så... hon än så länge hittat sitt hem haha =).

Kram på er.

2011-05-08 @ 20:49:35
URL: http://www.bonusfamilj.net/
Postat av: jessica

Försökte svara i ditt nya inlägg med det gick inte hehe, sägs att du ska spara det igen eller nått =).

Jag har för första gången köpt blommor till våran framsida haha och det tog några dagar så kom det kyla haha, dom höll på att dö, jag är inte så bra med blommor =). Cessie hälsar, och ligger nu bredvid mig och tigger lite korv hehe =) / Kram. Jessica

2011-05-10 @ 08:45:03
URL: http://www.bonusfamilj.net/
Postat av: Hanna Runesdotter

Heej och tack för kommentaren om Thristans tavla. :) De var ganska krångligt att göra ja, men är nog lättare och går betydligt snabbare när man får testa lite mer. Jag är så mycket amatör som det bara går när det gäller att göra tavlor på det där sättet. Men kul att prova på. Testa vettja! Kram Hanna

2011-05-13 @ 21:51:32
URL: http://hannarunesdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0