Pizza och rabarberpaj


Jag fick sällskap till middagen idag igen. Såå himla kul! Dessutom har vi planerat in en date på fredag ♥
Idag åt vi hemmagjord pizza med vitlökssås (såklart) och till efterrätt tog vi lite rabarberpaj med vaniljvisp. Kräkmätt fortfarande! Haha! Varför ska jag vräka i mig så mycket? URK!

Ikväll somnade Alice hyffsat tidigt 19.30 (?) men hon sov inte någon längre stund. Efter 1,5 timma vaknade hon och var jätteledsen och kändes varm. Nu ligger hon vaken här i soffan bredvid mig, och tittar på TummeLisa. Såg att det håller på att komma upp flera tänder i hennes mun, så det är nog dom som spökar. Blir en hemma-dag imorgon med andra ord.

Nu ska jag fortsätta kolla på BB. Går ju inte att missa!!! :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0