Thailand 31/3-15/4 2011


 Alice lyssnar såklart på sin idol, Lady Gaga, på flygplanet. Mycket nöjd tjej som charmade alla flygvärdinnor med sin fina dans :)



Glass-time! En av de första dagarna på stranden, Kata Beach.



Utsikten från frukostbordet :)



Bensinstationen. Statoil och Preem- SLÄNG ER I VÄGGEN!



Alice i vagnen, jag och Leo. Tog en promenad till Karon beach och såg solnedgången och tog ett eftermiddagsdopp i HÖGA vågor! Underbar dag <3



På vägen hem från Karon B matade Leo en bebiselefant. Jag och Alice var halvrädda och höll oss på lite avstånd. Sjukt söööt!



Chicken Satey (stavning?) blev en av våra favoriträtter. Kycklingspett med jordnötssås + ris. Yummi!



Jag och Alice badar i poolen. Alice har fått en båt som hon kan glida runt i. Hur bra som helst!



En kväll på stan. Alice skulle hålla Leo i handen heeeela tiden. Han blev nästan som hennes storebror (han tröttnade på hennes tjat efter några dagar ;))



Eftersom min ena väska försvann med bland annat allt godis i, så fick vi gå in i den svenska godisbutiken och shoppa. Alice gick som på moln och slet och drog i det mesta :)


 
Alice på hotellrummet. Äter chips och ritar :)



Leo och mamma/farmor på Dino's restaurang i Karon. Mysigt ställe, men mindre god mat samt DYRT! Inte alls värt pengarna tyvärr.



Alice på Dino's! :)



Leo, Alice och farmor/mormor i pool-baren! :)



Värsta dagen på resan. Jag tjatade om att åka på Weekend-market o shoppa. FY FAN vad jag ångrade mig när vi kom dit. Marknaden var stor som 3-4 fotbollsplaner och det var folk ÖVERALLT och säkert 45-50 grader där inne i tältet. Det rann bokstavligen om oss alla. Sjukligt varmt och jobbigt. Jag ville bara HEM.
En erfarenhet rikare.



Jag och Alice på hotellet.



Så här trött blir man efter en dag på stranden. Somnade sittandes i sängen!



Mamma/mormor och Alice springer till vattnet. Försöker undvika att bränna fötterna i sanden. Sjukt varmt!



Leo skrev i sanden på Kata Beach. Var tänkt att bli ett mms, men hade glömt telefonen på hotellet :(



Alice på stranden. JÄTTEGLAD :)



På flyget på väg hem. Fruuuktansvärt låång resa. Inte någon hit för en hurtbulle som jag. Höll på att krypa ur skinnet efter ett par timmar bara. BLÄ!



På flygplanet. Tittar ut över Stockholms skärgård. ÄLSKADE SVERIGE! ♥



Snaaart dags för landning. Skruttan sover och jag är sååå himla trött och sliten men uppspelt över att snart vara hemma hos min älskade sambo och dem andra familjemedlemmarna!



Jag, äntligen hemma! Utvilad och lycklig! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0