TummeLisa


Alice börjar få många filmer i sin samling. Hon började intressera sig för tv/film rätt så sent tror jag. Kanske för ett par månader sedan. Ungefär i samma veva som hon fick sin fina rosa dvd-spelare, av mormor. Vilken superbra present! ♥
Det är ju inte så att hon sitter framför den hela dagarna, men den är perfekt att ha på kvällen när hon myser med vällingflaskan och behöver slappna av och vila, samt i bilen när man åker lite längre :)

Hennes filmsamling består nu av bland annat Molly Mus, TummeLisa, Tingeling (Ningningning som Alice säger), Pettson & Findus, och lite annat smått och gott.




Jag tänkte ta en sväng om med dammsugaren och moppen. Det ser för jäkligt ut här hemma och ikväll kommer Z o eventuellt M på besök. Vi ska äta tacos och bara ha det gött!

Fasen vad härligt det är med vänner! Vad vore man utan dom? Under vintern går jag i dvala och jag orkar knappt göra något, inte ens träffa mina nära och kära/familj. Den här vintern kanske var lite extra tung med tanke på allt man har fått gå igenom. Men nu när våren börjar komma så får man mer energi och orkar mer.

För inte så länge sen träffade jag en vän, väldigt spontant. Vi sprang på varandra i affären, oh shit, kände jag då. Fasen vad jag saknar mina vänner! Vilken energi-boost dom är för mig! *älskar er*

Nu ska jag ta tag i något väldigt jobbigt. Wish me luck!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0