Aj, ont!

Men fy vad dålig jag var igår. Jag bara låg i sängen och kved. Alltid när jag får feber så får jag så otroligt ont i ryggen, nacken och svanken. Spelar ingen roll hur jag ligger det gör såå ont. Alvedonen har inte hjälpt nämnvärt mer än att jag fått sova ett par-tre timmar i sträck innan jag behövt ta mer! Orolig sömn är det värsta jag vet. Vid sådana tillfällen önskar man att man hade något starkare att häva i sig!
Jag gick i alla fall upp vid 17.30 igår. Eller nej då förflyttade jag mig till soffan! Trodde jag skulle kunna få se lite på tv men den där jäkla Berit förstörde kvällen! Kl 21 försvann strömmen och var inte åter förrän 5-6 i morse! Den kom tillbaka i fem minuter ett par ggr under natten men inte mer än så! Nu är allt som vanligt igen, skönt!

P och Alice är och storhandlar (Gud så skönt att slippa för en gångs skull) och jag bara latar mig! Ska ringa min handläggare på FK och reda ut lite frågetecken och berätta hur framtiden ser ut, sen ska jag bara njuta av ensamheten och tystnaden!

Hoppas att Ni mår bra!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0