En dag på Gladan!

Jag har haft en underbar förmiddag på Gladan! Barnen slogs nästan om att få hålla mig i handen, kasta boll med mig, sitta bredvid mig osv. Väldigt poppis med en ny person i ligan :)

Innan lunch tog jag med mig lilla älsklingen och for hem. Vi har ätit lunch och nu försöker jag få Alice att sova. Går sisådär. Hon ligger här bredvid mig, vaken! Men men, jag ska nog ta en tupplur. Blev inte många timmars sömn i natt. Helt omöjligt att somna och lagom till jag slumrat till kom katten och jamade, krafsade och ville ut. Det ska alltid hända när det passar som sämst! Dumma fullmåne! Hoppas det blir bättre i natt :)

11/11-11, denna speciella dag! Många frierier, förlovningar och giftermål! Stort grattis till ER  Jag önskar er all lycka i framtiden!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0