Förvånad!

Imorse väntade jag ett samtal, och jag var så himla nervös för utgången, men det gick så himla bra! En stor sten försvann från bröstet. Nu är det bara att fortsätta kämpa på och lyckas jag inte så är det ingen fara! Jag tror faktiskt att det blir bra till slut ändå, vilket är en stor framgång för mig. När jag får motgångar ger jag lätt upp. Kanske för att jag har vart så psykiskt utmattad? Har liksom inte orkat kämpa för något som inte har vart livsviktigt för stunden. Nu börjar jag kämpa mer, och det är ett stort steg för Mig! Jag är på väg mot en ljusare framtid (även om den är väldigt ljus redan)!

Idag ska jag pyssla lite. Igår tvättade jag lite fönster. Det var på begäran av min sjukgymnast. Hon tyckte jag skulle åka hem och känna av hur handen och armen funkar i arbete, och det gick superbra! Så länge jag har bandet på.
Nu är jag inne på 3:e dagen utan smärta!! Wooho! Känns underbart!
Ja, i alla fall, dem flesta fönstren är fina nu och jag har börjat sätta upp stjärnor och stakar. Men jag skulle behöva lite nytt! Skarvsladdar och glödlampor bland annat. Och helst någon ny stjärna. Har ju lite klappar kvar att köpa också! Helst skulle jag vilka åka till Gekås, men frågan är om man törs åka själv?! Att shoppa på egen hand klarar jag galant, men resan på 80 mil vet jag inte om jag pallar vintertid. Den kommer bli oerhört jobbig! Ska fundera på det där en stund :)

Nu ska jag fortsätta med mitt the!

Have a beautiful day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0