Helgen närmar sig!

Ok, nu är det redan fredag och idag väntar min sista inbokade akupunktur-behandling. Jag hoppas jag får fler för sist blev det ju så tokigt och jag mår inte bättre ännu. Jag hoppas hon kan trolla :)
Jag gör allt för att slippa den där j*kla kortisonsprutan, hör ni det?! Haha :) Den låter helt fruktansvärd och jag kommer garanterad svimma om jag ska få den i armen! Huvvaligen!

Ikväll blir det tacomys med fam. S/F! Nice! Innan det ska jag orka gå spåret med hundarna också. Såå skönt när man väl är där!

Har ni handla klart klapparna? Jag har köpt några till Alice, men jag tycker det är såå svårt. Hon har allt hon behöver (och mycket mycket mer!) så jag vet inte vad vi ska hitta på. Man vill ju ge lite klappar ändå, såklart!
Jag vet vad hon ska få av farmor o farfar och jag tror att det kommer bli Väldigt uppskattat! Kommer bli perfekt till våren, då vi smider lite planer ;)

Nu ska jag släpa mig upp ur soffan!

Ha en underbar start på helgen kära ni!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0