Lördagsmys

 Det blev en god middag ikväll. Igår när P skulle laga mat, blev jag bjuden på makaroner och korv. Fasen vad sur jag var, men jag åt och blev mätt i alla fall. Idag när jag lagar mat så lyxade vi till det lite.... typ. Haha, inte så avancerat men GOTT. Egengjord potatisgratäng och fläskfilé. Magen höll på att spricka när min tallrik var tom :)
Efter det försvann mannen in till stan. Så jag är ensam hemma ikväll. Uschanimig så tråkigt det är. Rastlös är bara förnamnet! Ingen att prata med heller...

Har surfat runt lite och kollat resor. Just nu drömmer jag mig bort till Filippinerna. Ahh, vilket underbart land det ser ut att vara (och många säger att det ÄR det också!). Skulle jag få välja att åka någonstans i vinter skulle jag definitivt åka dit. Utan tvekan!
Helst skulle jag vilja åka tillsammans med en annan familj. Kanske lillebror med "familj". Vad kul man skulle ha, och Alice skulle ha någon att leka med. Lilla hjärtat. Hon är så lite och såå klok! Jag trodde inte att hon skulle minnas så mycket av vår resa till Thailand i mars/april, men den glömmer hon inte. Hon brukar prata om ödlorna i taket, bada i poolen, flyga flygplan osv osv. Dom små minns mer än man tror! Jag är så glad att vi fick möjligheten att följa med på den resan ♥

Vem skulle inte vilja ligga på den här stranden?



Ja, drömma är gratis. Och det tackar jag för!

Något annat jag har suttit och surfat runt efter är en ny mössa till lillhjärtat. Det finns ju så många fina, men jag återvänder alltid till POP. Stilrent och fräscht! Det är alltid uppskattat, och ett bra andrahandsvärde, om man inte slänger/sparar!


Fin mössa till höst/vår





Fin vintermössa med mönster

 




Ännu en fin vintermössa, men med lite mer färg. Skulle passa perfekt ihop med Alice röda overall :)



Måste nog helt enkelt åka till Norrköping snart igen. Kanske redan imorgon? Skulle verkligen vilja hälsa på storebror! We'll see!

Nu ska jag ta kväll. Kanske sätta på en film eller fortsätta i boken?

Natti!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0