Mitt i natten...


Ojoj, det har verkligen vart en skön dag idag. Inte många knop. Det behövdes! Måste vara höstmörkret som gör mig så lat :) Tog sovmorgon till 12, igen! Mja, jag var ju uppe mellan 7-8.30 ungefär, men eftersom jag somnade vid 01.30-02.00 i natt så var jag inte så pigg imorse. Jag får skylla mig själv. Det blir väldigt stor omställning för kroppen att "inte göra något", mot att arbeta! Den är inte van vid det här tempot, och därför blir jag inte trött på samma sätt.

Efter sovmorgonen tog jag med vovvarna och gick långpromenad innan jag cyklade och hämtade lillhjärtat. Idag fick det bli pannkaksmellis när vi kom hem. Insåg precis efteråt att det är pannkaka till lunch på dagis imorgon, det är ju torsdag! Jaja, det är nästan den enda maten som vi lyckas peta i henne. Typ en halv pannkaka åt hon idag. Wow! Jag är impad! Vällingomanen! :)

Sen har vi bara myst. Alice och jag kollade på Trassel, och båda var helt förtrollade! Att titta på Disneyfilm på en stor tv, med bioljud- ja det är något speciellt! Det är så mycket bra musik, bra karaktärer (jag ♥ Måns röst!) och handlingen är kanon. I ♥!



Framåt kvällen tog hela familjen en långpromenad. Elsa är här tills på fredag, och hon måste rastas länge så hon blir trött och sover gott :)
Det är nu det är som allra skönast att gå långa promenader. Frisk luft, men inte så kallt, och så mörkt och mysigt. Folk sitter inne i sina hus med tända ljus och myser och man kan gå och kika in och bara njuta!

Förresten så sålde jag skötbordet idag! Minns inte när vi använde det sist. Alice har ju vart blöjfri läänge nu! Duktiga lilla skrutt! Inga fler bajsblöjor här inte :)
Facebook's köp & sälj sida är verkligen kanon! Vet inte hur mkt jag sålt och köpt där nu! Hihi! Bra att "gamla" saker kommer till användning! Har förresten lite fler saker jag behöver bli av med. En uppsättning däck till en gammal Volvo 240/740 som ligger och samlar damm (VARFÖR har vi det i vårt garage för????). Måste komma ihåg att ladda kameran och fixa det imorgon!

Nu ska jag skutta till sängen och fortsätta i min bok!

Tack för att ni läser (och kommenterar ;)) fina ni! ♥

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0