Morsning 3e november!

Blev ännu en sen natt igår och jag var galet trött imorse när klockan ringde. Trött men glad, och Alice var också glad. Det är sååå stor skillnad på tösen nu när jag är hemma och vi slipper med tidiga morgnar!
Förresten är det dags att dra ner eller till och med ta bort middags-napen för Alice. Det har blivit några sena kvällar för henne på senaste tiden och just nu gör det inte så mycket. Hon får somna när hon blir trött. Vi värderar varje vaken minut med henne! Men när jag börjar jobba igen, så går vi upp tidigt och då behöver hon mer sömn. Ska prata med personalen idag om jag kommer ihåg. Som det ser ut nu så kommer jag troligtvis inte kunna jobba på ett tag. Galet ont, och det tar sjukt lång tid att skriva inlägg med en hand! Haha!

Nu ska jag passa på att träna lite! Bäst att göra det när jag är ensam eftersom någon söt liten tjej annars vill vara med och dra i banden ;)

Have a lovely day!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0