Näst sista inbokade behandlingen idag!

Idag har jag lite to-do's! Borde egentligen skriva en lista men jag tror jag ska komma ihåg det allra viktigaste utan en.. Hittar inget block! Måste nog faktiskt ta att investera i ett. Gillar inte att skriva i telefonen, annars hade ju det vart kanon! :)

Först på agendan står Spåret. Elsa ligger här och väntat otåligt! Haha! Hon är så gullig! Vi har fått en ny relation nu, hon och jag! Kan bero på att jag är en helt annan person när jag inte jobbar. Utvilad och glad, utan ångest! Alfons och Elsa lekte som galningar igår. Det var Många år sedan jag såg Alfons så busig. Han är ju inte sådan som leker annars men Elsa lyckades trigga igång honom :)

I efm ska jag tillbaka till M. Fasen alltså, min hand/arm känns kanon nu! Såå himla skönt. Hoppas det håller i sig! :)

Nehe, ska kasta på mig kläder nu och bege mig till skogen!

Ha en underbar dag ute i solen kära ni!

KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0