Törstig?

Klockan 19, när jag satte mig vid köksbordet och skulle äta (sen!) middag så insåg jag att jag inte hade druckit en droppe på hela dagen! Otäckt ju! Och jag var inte speciellt törstig då heller. Jag måste lära mig att dricka mer, mycket mer! Och äta oftare. Nu när jag är hemma blir det lätt att jag hoppar över minst ett mål mat. Det märks. Sockersug deluxe! Usch!
Ska skriva matsedel imorgon. Det är så himla bra och man slipper stå där och fundera och riva runt i kyl och frys för att hitta något att koka ihop!

Nu har jag precis ätit en grov macka med morot i och på hade jag familjens nya favoritpålägg- Enrisrökt cognacsmedvurst! Så galet gott- PROVA! :)

Dags för sängen. Boken väntar på mig!

Godnatt! :)


Bilden är tagen med min dåliga Iphone-kamera, därför den kassa kvaliteten! Men det är iaf en väldigt trött Elsa som ligger utslagen i soffan :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0