Vad hände?


Ibland så dummar sig den där blogg.se-appen. Som igår. Vad hände med mitt inlägg? Det ser ju inte klokt ut?! Och sista texten försvann tydligen.

Iaf, bilden på mig och mitt hår.... Det syns ganska så jättemycket vad som är friskt hår och vad som är sönderblekt, ruggigt och fult hår?! Jag läääängtar tills det där sönderblekta håret är bortklippt. Oh nej, jag ska inte bli korthårig, men någon gång (om sisådär 10 toppningar) så kanske håret har växt ut så mycket att det försvinner. Ahh! Lovely! Ibland får man helt enkelt stå ut med att se ut som en rugguggla! :)

Igår fm fick jag ett väldigt trevligt telefonsamtal. Det var ett tag sen vi talades vid (tiden går så fort) men hon hade en överraskning att berätta! En liten bebis-överraskning. Hon och hennes sambo ska förhoppningsvis få en bebis i sommar! ÅH vad glad jag blev! Nästan så att jag började gråta! Haha! Vi har pratat mycket om det och dom ville så gärna ha ett sommarbarn. Vilken lycka för dom! ♥

Nu ska jag ta en 2-minuters-dusch och kasta mig iväg till dagis! Mår skit idag också. DUNDERFÖRKYLD blev jag visst också. Huvudet dunkar och snoret och ögonen rinner... men ingen feber! Tack för det!

KRAM!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0