Mot stallet!

Jag sitter och väntar på mamma. Vi ska åka ut till stallet och jag ska se om jag kan ta mig upp på hästen den här gången. Sist gick det åt pipsvängen men jag hoppas A är hemma idag så att han kan hjälpa till! Inte alltid lätt med unghästar! :)

Handen gör extra ont idag. Kan bero på att jag mådde bra igår och envisades med att kratta löv i några minuter. Riktigt idiotiskt. Det blir en väldigt lugn ridstund alltså! Imorgon väntat akupunkturen. Hoppas hoppas att den hjälper!

Nehe, dags att ta på sig lite ridkläder. Har bara hittat ett par ridbyxor (vart är dom andra egentligen?) och dom är i storlek 42! När hade jag dom, undrar jag?! Jag kommer drunkna i dem. Ska jag fortsätta rida ibland behöver jag köpa ett par nya. Ullared kanske?! :))

KRAM till Er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0