Snart lunchdags

Här sitter jag fortfarande i morgonrocken... Ensam och uttråkad! Finns ingen att prata med. Alice är på dagis och P jobbar dag onsdag-fredag.

Igår jobbade jag alldeles för mycket och det får jag lida för nu och antagligen dem kommande dagarna. Ajaj! :(

Jag tog ut mig på jobbet (jag är avskyr att vikarier inte kan göra ett lika bra jobb som jag. Självgod, jag? Haha, nejdå inte alls) och när jag kom hem började jag tvätta och storstäda hela huset. Jag har inte tvättat golven på säkert en månad (URK!) och det var såå välbehövligt. Det blev så fint och luktar fortfarande gott här hemma!

Men nu känns det som att armen ska trilla av. Yey!
Fick en ny läkartid till samma läkare, imorgon bitti. Hoppas att han kan komma med något bra råd. Nästa veckan startar vi i alla fall upp akupunktur-behandlingen som ska göra så att muskelfästet återhämtar sig och vi kan börja bygga upp det från 0. HOPPAS att det hjälper! Orkar inte ha ont mer!

Snart är det lördag och det innebär en hel kväll med min fina och underbara Zarah! Vi ska till Norrköping och se och lyssna på Magnus Betnér (mitt frikort!). Åh vad jag ser fram emot det. Jag hoppas Z kommer gilla det, det är ju trots allt Hennes present! :)


Nu är det lunch-time sen blir det träning!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0