Väntar på sotaren

Jag sitter och väntar på att Ps pappa och hans chef ska komma. Dom ska prov-trycka kaminen idag :)
Det är bra att ha en svärfar som är sotare! Blev några tusenlappar billigare att installera den fina kaminen!

I morse var jag hos läkaren igen. Jag fick vänta till idag då dem ville att jag skulle träffa samma läkare som sist. En helt fantastiskt bra man som är väldigt lätt att prata med och som förstår mitt problem. Han sjukskrev mig 3,5 vecka ytterligare och skrev dessutom på intyget att skadan troligtvis är arbetsrelaterad. Det är jättebra för mig i framtiden om det är något som ska krångla! Så nu har en sten lättat från mitt bröst. Jag har haft så dåligt samvete för att jag inte kunnat jobba, samtidigt som jag har haft ont och vetat att jag Borde vila armen och handen. Det blir inte roligare när chefen blir sur när man ringer och sjukanmäler sig. Ett "krya-på-dig" hade kanske inte suttit fel.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0