Fy! Hur ska jag palla det här? Ångest!!!! ...

Fy! Hur ska jag palla det här? Ångest!!!! Alice vaknade upp med 4 "myggbett" i ansiktet i lördags, men igår kväll hade dom förökat sig och kliade som tusan! "mamma möjja" kom Alice och sa hela tiden! Misstänker vattkoppor! Det vore väldigt skönt om det kom redan! Jag mår inte heller någe vidare. Började böla som ett litet barn igår när P sa att jag glömt köpa en del till nya hyllan. Just då kände jag mig så jäkla värdelös som aldrig kan komma ihåg saker. Det är ett av mina största bekymmer- jag vet inte vart mitt minne är! Kommer verkligen inte ihåg något!! Och nej, alla säger så men mitt är verkligen skandal-dåligt! Det är väldigt påfrestande för psykt :( Vart går gränsen? Nu ska jag försöka jobba! Ännu mer ångest! Ha en underbar dag i regnet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0